Click Brains
Home Office
Bruttó fizetési sáv 450 000 – 800 000 HUF +Bónusz
Az állásról
Ha otthonosan mozogsz az online térben, jóban vagy a számokkal, imádsz rendszerben dolgozni, mindemellett még “jófejnek” is tartod magadat, akkor –> “it’s a match”!
Mi nem egy “akárkit” keresünk, hanem olyan tehetséget, aki szeretne végre szintet lépni a PPC világában!
Olyan PPC menedzsert keresünk, aki nem csak egy munkahelyet keres, hanem egy olyan csapat tagja akar lenni, ahol megbecsüljük egymást, elismerjük egymás tudását, nagy szabadságot és bizonyítási lehetőséget adunk. Olyan valakit keresünk, aki része akar lenni egy olyan vállalkozásnak, ahol az ember az első, ami rendezett alapokon nyugszik és 100%-ig törvényesen működik.
A Click Brains “terméke” a csapat. A CSAPAT terméke minden más, amelyekért az ügyfelek fizetnek. A CSAPAT az egyének felett áll, nincs kivételezés senkivel.
A CSAPATTAL mi nem kevesebbet akarunk, mint naggyá tenni a kisvállalkozásokat, és fantasztikus dolgokat csinálni, mert csak ez működik igazán, és szerintünk csak ennek van értelme. Az átlagos termékekkel és átlagos szolgáltatásokkal, átlagos cégekkel Dunát lehet rekeszteni. Mi kiemelkedőt akarunk alkotni és ezért hajlandóak vagyunk tenni is.
Juttatások
Jóllét
Csapatépítő programok
Munkaidő
Heti munkaidő 20-40 óra / hét
Törzsidő 9:00 – 14:00
Feladatok
ROAS-ra optimalizált PPC kampányok építése
Olyan szövegek írása, amelyek bizalmat építenek, edukálnak, konvertálnak
Konverzióoptimalizálás A-Z-ig
Marketingpszichológiai elemek megtanulása és alkalmazása
Célközönségek, buyer persona-k feltérképezése és felkutatása
Riportok készítése, elemzések kiértékelése
Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Különböző marketingeszközök használatának elsajátítása
Kreatívok készítése, vagy precízen briefelni a grafikusokat
Technológiák, eszközök
Google termékek (drive, gmail) |AI/gépi tanulás |SAPI (Sales Autopilot) |MailerLite |Google Ads |Optimonk |ClickUp |Meta |Looker Studio
zakmai ismeretek
- Google Analytics 4 / 5
- Meta, Google Analytics ismeret 4 / 5
- Google Ads 4 / 5
- Optimonk 2 / 5
- Google Tag Manager 1 / 5
- Copywriting tapasztalat 3 / 5
- CRO 2 / 5
- Email marketing 2 / 5
Végzettség
Marketing és Kereskedelem Középfokú végzettség
Marketing és Kereskedelem BSc
Marketing és Kereskedelem MSc
Nyelvtudás
Magyar Anyanyelvi szint
vagy
Angol Társalgási szint
Emberi tulajdonságok
Megbízhatóság |Proaktivitás |Felelősségvállalás |Önálló munkavégzésre való képesség |Pontosság, precizitás |Türelmesség |Fejlődni akarás |Alázatosság
Így dolgozunk mi
Először is tegyük rendbe a vízió és a küldetés fogalmát.
A jövőkép az, hogy milyennek szeretnéd látni a jövőt. A jövőkép nem rólad szól. Korábban már olvashattad a víziónkat, ami egy olyan ideális világra vonatkozik, amelyben élni szeretnénk.
A küldetés pedig, hogy te miért és mivel járulsz hozzá ehhez a jövőképhez. Miért fontos neked ez a változás, és mit teszel azért, hogy megvalósuljon? Ez egy folyamat, nem egy végcél
Olyan céget működtetünk, amelyben sikeres vagyunk. A hozzáállásunknak a mellékterméke a siker. Alapműködésünk egyik legfontosabb jellemzője a FELELŐSSÉGVÁLLALÁS és a DÖNTÉS-, illetve CSELEKVŐKÉPESSÉG. Felelősségvállalás Mindenért. Merünk hibázni, ezekből tanulni. Ezektől önbizalommal teltek vagyunk, így még magasabb minőségű életet élünk.
Ez maraton, nem sprint: Nem attól válsz eredményes munkatárssá, amit évente egyszer megcsinálsz, hanem attól, amit nap mint nap megteszel.
Mindenkinek jut elég: A biznisz és a sport rendkívül hasonló. Egyetlen egy dolgot kivéve: A sportban mindig van nyertes és győztes. Eredményes vállalkozást úgy is lehet építeni, hogy közben mindenki jól jár.
A Click Brains sikeréhez nem a munkatársak, illetve az ügyfelek lehúzásán keresztül vezet az út. A legtöbb cégnél a szándék hiányzik, hogy ezen változtassanak.
Mit fogsz tanulni
Alapesetben a következő területeken fogunk kiképezni:
- PPC (Google Ads és Meta, esetleg TikTok)
- DATA (Google Tag Manager és GA4)
- CRO (weboldal optimalizálás, kosárelhagyások csökkentése stb.)
- Email marketing (MailerLite, SAPI, Klaviyo, ActiveCampaign)
- AI, automatizmusok
- Copywriting (elsősorban értékesítést célzó szövegek, hirdetések, landolók szövegezése)
Jelentkezés preferált módja
Jelentkezés nyelve:
magyar,
Önéletrajz
Motivációs levél
Bérigény megjelöléssel
Az ideális jelentkező
Nagyon fontos sorok következnek! A felesleges körök rengeteg időt és pénzt visznek el, ezért egyértelműen szeretnénk meghatározni az elvárásokat és azt a szemléletet, amiben hiszünk.
- ✅ Olyan pályázatot írj, hogy meg akarjunk ismerni.
- ✅Az interjún mutasd meg a szakmai tudásod és személyiséged – kápráztass el és győzz meg, hogy te vagy a legjobb választás számunkra.
- ✅ Rendelkezz legalább 1 év marketing tapasztalattal a versenyszférában. (vagy emberileg nagyon jó legyél, hogy megérje átképezni)
- ✅ Cselekedj és beszélj magabiztosan – nem a papír számít, hanem a tudás.
Téged keresünk, ha…
- ✨Jóban vagy a számokkal és ők is Veled 🙂
- ✨Határozott vagy, de tisztelettudó – egy kis pimaszság belefér.
- ✨ Hiszel a bullshit-mentes, őszinte, bevállalós marketingben – és ezt alkalmazni is tudod.
- ✨ Nem riadsz vissza az adminisztrációtól, mert tudod, hogy a rendszeresség kulcsfontosságú.
- ✨ Stratégia és célok nélkül nem „csak úgy” dolgozol – átgondoltan építesz.
- ✨ Csapatjátékos vagy, hiszen az önálló munkavégzés mellett sokszor kooperálni kell csapaton belül és kívül.
- ✨ Tudsz projekteket összefogni és embereket koordinálni – nem utasítasz, hanem vezetsz.
- ✨ Az „etikusság” és „tisztesség” számodra nem csak szavak, hanem alapértékek.
- ✨ Fontos számodra a megbecsülés, és csak olyan helyen akarsz dolgozni, ahol értékelnek.
Ekkor kezhetsz
Májustól
Ne jelentkezz, ha…
nem tudsz felelősséget vállalni a tetteidérttényleg csak a pénzért csinálodnem szereted az új dolgokatnem vagy képes folyamatokban gondolkodni és leírások alapján dolgozni