Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Sales support assistant

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

RICOH HUNGARY Kft.

2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14.

Br.500e Ft havibér

RÓLUNK

A Ricoh Hungary Kft egy olyan cégcsoport magyar leányvállalata, melynek szaktudása 85 év tapasztalatán alapul.

A Ricoh cégcsoport több mint 10 000 ügyfele támaszkodik termékeinkre és szolgáltatásainkra:

Nemcsak irodai nyomtatási termékeket jelent ez, megoldásokat kínálunk a távmunka, a folyamatautomatizálás, az infrastruktúra és a felhő, az intelligens és biztonságos munkahely területein is.

Támogatjuk azokat az embereket, akik innovatív technológiákat és szolgáltatásokat alkalmaznak az okosabb munkavégzés érdekében. 

Ha Te is nyitott vagy az innovációra, csatlakozz hozzánk!

Feladatok

  • Részt vesz a tárgyalások szervezésben, szerződések előkészítésében
  • Kereskedő kollégák adminisztratív munkájának támogatása
  • Tárgyalási időpontok egyeztetése az értékesítők számára;
  • Adminisztráció CRM és egyéb rendszerekben;
  • Az ügyfélkörhöz (nemzetközi/hazai) kapcsolódó asszisztencia és adminisztratív feladatok hatékony ellátása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, nemzetközi kollégákkal
  • A nemzetközi szerződések figyelése.
  • A kijelölt kereskedelmi vezetők munkájának adminisztratív támogatása
  • Részt vesz dokumentumok és prezentációk előkészítése partnertalálkozókra
  • Részt vesz a szerződések előkészítésében, feltételek egyeztetésében
  • Részt vesz ajánlatok előkészítése, illetve tenderek beadásához szükséges tenderanyagok előkészítése.
  • Havi Forecast (elkészítése, ellenőriztetése a társosztályokkal, naprakészen tartása a pénzügyi forgalmi adatok alapján)
  • MIF (Machines In Field) jelentés készítése – veszteséges szerződéselemzés
  • Kalkulációk, kimutatások és riportok készítése a vezetőség, a pénzügy és a szerviz számára

Elvárások

  • Hasonló területen szerzett 1-3 éves szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség előny
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • MS Office programok ismerete, magabiztos MS Excel tudás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Precíz munkavégzés
  • Dinamikus, rugalmas személyiség

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Változatos, felelősségteljes feladatkör
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Rugalmas, hibrid (részben home office) munkavégzés

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezz!

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük küldje el magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...