Deutsche Telekom IT Solutions Hungary
Budapest, Debrecen, Pécs,Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka
1M – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- IAM
- IT Service Management
- Stakeholder menedzsment
- IT biztonsági ismeretek
- Angol (B2)
- Német
Előnyt jelentő készségek
- Active Directory
- SQL
- REST API
A mi követelményeink
• Bizonyított tapasztalat szolgáltatásmenedzsment területén, lehetőleg az Identitás- és Hozzáférés-kezelés (IAM) területén.
• IAM rendszerek ismerete, például One Identity / Quest „Identity Manager” vagy más hasonló platformok.
• IT Service Management gyakorlatok ismerete és szolgáltatásközpontú gondolkodásmód.
• Kiváló problémamegoldó és analitikus készségek, proaktív hozzáállás az esetleges problémák felismeréséhez és megoldásához.
• Erős kommunikációs és stakeholder menedzsment készségek, képes hatékony együttműködésre mind technikai, mind nem technikai szereplőkkel.
• Alapvető IT biztonsági ismeretek.
• Tapasztalat külső szolgáltatók és partnerek menedzselésében a szolgáltatásminőség biztosítása érdekében.
• Active Directory, REST API és SQL technológiák ismerete előnyt jelent.
Nyelvtudás:
• Német: képesnek kell lenned követni egy német nyelvű beszélgetést.
• Angol: B2 szint.
Előnyök (nem kötelező, de hasznos):
• ITIL vagy egyéb IT Service Management tanúsítvány.
• IAM rendszerek és technológiák (JSON, XML, szkriptnyelvek) gyakorlati ismerete.
• IT biztonsági szabályozások és megfelelőségi követelmények ismerete.
• Komplex IT szolgáltatások felügyeletében szerzett tapasztalat globális szervezeteknél.
Ha érdekel egy dinamikus és felelősségteljes szerep az IAM és biztonság világában, várjuk jelentkezésed! 🚀
Pozíció / projekt rövid leírása
A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.
Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert..
Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!
Ha szeretnél egy kulcsszerepet betölteni az IAM és biztonsági szolgáltatások területén, csatlakozz hozzánk!
Napi feladatok
- Az IAM és biztonsági szolgáltatások elsődleges kapcsolattartójaként biztosítod a gördülékeny kommunikációt a technikai csapatok, érintettek és ügyfelek között.
- Felügyeled és irányítod az IAM és biztonsági szolgáltatások nyújtását, biztosítva a megállapodott szolgáltatási szintek és teljesítménymutatók betartását.
- Koordinálod az incidens-, problémakezelési és változáskezelési folyamatokat, biztosítva a gyors megoldást és a minimális üzleti fennakadást.
- Támogatod és vezeted az IAM és biztonsági szolgáltatási folyamatok meghatározását és optimalizálását, az IT Service Management legjobb gyakorlataihoz igazítva.
- Nyomon követed és jelentéseket készítesz a szolgáltatások teljesítményéről, azonosítod a fejlesztési lehetőségeket és bevezeted a szükséges javításokat.
- Együttműködsz az érintettekkel az igények elemzésében és biztosítod, hogy a szolgáltatások támogassák a szervezeti célokat.
- Közreműködsz az IAM és biztonsági szolgáltatások dokumentációjának elkészítésében és karbantartásában, beleértve a szolgáltatásleírásokat, működési eljárásokat és teljesítményjelentéseket.
- Támogatod a biztonsági és szabályozási követelményeknek való megfelelést, biztosítva, hogy az IAM és biztonsági szolgáltatások összhangban legyenek a vállalati irányelvekkel.
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Toborzás nyelvei: magyar
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 4 nap
Biztosított eszközök
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: kettő
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Menza
- Kerékpártároló
- Szórakozási zóna
- Zuhanyzó
- Ingyenes parkolás
- Belső képzések
- Belső hack napok
- Modern iroda
- Nincs dress code
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Nemzetközi projektek
- Képzési költségvetés
- Mobiltelefon