Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Software Engineer – Train Control

Siemens Mobility Kft.

Budapest

900k – 1.4M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Felsőfokú villamosmérnöki végzettség
  • PLC programozás
  • Német (B2)

Előnyt jelentő készségek

  • Verziókezelők
  • Projektkonfigurációs rendszerek
  • SIMATICS SCL
  • Python
  • MBSE
  • Agile
  • Angol

A mi követelményeink

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • Van felsőfokú villamosmérnöki végzettséged.
  • Rendelkezel legalább 3 év PLC programozásban szerzett tapasztalattal.
  • Magabiztosan használod a német nyelvet.
  • Analitikus gondolkodásmód jellemez és képes vagy komplex feladatok ellátására.
  • Elkötelezett vagy egy hosszútávú termékfejlesztésben.


Pályázásod során előnyt jelent, amennyiben:

  • Verziókezelők és projektkonfigurációs rendszerekkel dolgoztál (pl.: Jenkins, Redmine, SVN).
  • Rendelkezel angol nyelvtudással.
  • Jártas vagy az alábbi technológiák valamelyikében: SIMATICS SCL, Python, MBSE (Magic Draw).
  • Van tapasztalatod projektvezetői feladatkörben.
  • Ismered az agilis fejlesztési folyamatokat.

Pozíció / projekt rövid leírása

A Siemens Mobility Kft. K+F központjában, a XI. kerületi Infoparkban olyan projekteken dolgozunk, melyek biztosítják a zavartalan, fenntartható, megbízható és biztonságos közlekedést.

A projektről: 

A SIBAS PN a Siemens kötöttpályás járműveinek vezérlőrendszere. Ennek alapjain folyik a járművek fejlesztése Budapesten több különböző járműplatform részére. Új kollégáink a német fejlesztési központunkkal együttműködve, a meglévő szoftver továbbfejlesztésén és az újonnan felmerülő igények megvalósításán fognak dolgozni. 

Mi az, amit mi biztosítunk?

  • Családbarát munkahelyet, kötetlen munkaidővel, rugalmas hozzáállással.
  • Stresszmentes környezetet, ahol nagy hangsúlyt kap a work-life balance.
  • Fejlődési lehetőségeket, egyéni tréning kerettel, kidolgozott karrierúttal.
  • Fontos számunkra az egészséged, többek közt élet- és egészségbiztosítással óvunk.
  • Ergonomikus munkakörnyezetet biztosítunk számodra, ezzel is kényelmessé téve az irodai munkavégzést.
  • A felsoroltak mellett egy több mint 20 elemből álló béren kívüli juttatási csomaggal várunk.

Napi feladatok

  1. Részvétel egy jármű központi vezérlőrendszerének fejlesztésében.
  2. Szoftver tervezésében, fejlesztésében és tesztelésében való részvétel.
  3. Biztonságkritikus szoftver lévén, az ezzel kapcsolatos folyamatok betartása, tesztelési és dokumentációs feladatok ellátása.
  4. Együttműködés a nemzetközi- és helyi csapattagokkal.

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Toborzás nyelvei: magyar&angol
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka heti 4 nap
  • Rugalmas munkaidő

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...