Deutsche Telekom IT Solutions Hungary
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka
850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- Security
- HA
- CoPilot
- CoPilot Studio
- Azure AI Foundry
- M365 CoPilot
- Power Platform
- Angol (B2)
- Német (C1)
A mi követelményeink
Elvárt szakmai ismeretek:
- Tapasztalat Microsoft CoPilot és CoPilot Studio tanácsadásában és bevezetésében
- Azure AI Foundry alapfogalmainak ismerete
- M365 CoPilot beállítások, jogosultságok, MS Graph adatforrások kezelése
- CoPilot Studio: Power Platform adminisztráció, ügynökarchitektúra, use case-ek, konnektorok ismerete
- Több éves gyakorlat M365 tenantok biztonsági konfigurálásában
- Tapasztalat Microsoft Teams, Defender Suite, M365 bevezetésében és támogatásában
- Security & Governance ismerete M365-ben
- Cloud-architektúra ismerete M365 fókuszú környezetben
- Önálló, proaktív témakezelés, új technológiák bevezetése
- Nyelvtudás: Német C1, Angol B2
Előny, de nem feltétel:
- Microsoft tanúsítványok (pl. Security, Modern Work, Power Platform)
- Magas szintű, proaktív kommunikációs készség
💡 Ha szívesen dolgozol modern Microsoft technológiákkal, és inspirálnak az ügyfélközpontú, jövőbe mutató megoldások – akkor nálunk a helyed!
Pozíció / projekt rövid leírása
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.
A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Napi feladatok
- Tanácsadás és technikai megvalósítás Microsoft CoPilot, CoPilot Studio (ügynökfejlesztés) és Microsoft 365 témákban
- Ügyféltámogatás a Microsoft CoPilot és CoPilot Studio bevezetésében, egyedi megoldások kidolgozása
- M365 rendszerek alapbeállítása, biztonsági konfigurációk kialakítása
- Együttműködés technikai szakértőkkel és szervezeti tanácsadókkal
- Workshopok, adminisztrátori tréningek és követelmény-elemzések vezetése
- Ügyfélkapcsolatok fejlesztése, különösen a Microsoft Modern Work területen
- Új ötletek és ügyfélérték-növelő megoldások aktív generálása
- Eredmények dokumentálása és prezentálása különböző stakeholder-ek felé
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 4 nap
Biztosított eszközök
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: kettő
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Menza
- Kerékpártároló
- Szórakozási zóna
- Zuhanyzó
- Ingyenes parkolás
- Belső képzések
- Belső hack napok
- Modern iroda
- Nincs dress code
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Nemzetközi projektek
- Képzési költségvetés
- Mobiltelefon