Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Településrendezési- és fejlesztési ügyintéző

Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal

1211 Budapest, Szent Imre tér 10.

Br.480e – 756e Ft havibér

Feladatok

  • Településképi bejelentés és kötelezés keretében a hatósági eljárás lefolytatása, döntések előkészítése, végrehajtása.
  • Településképi véleményezési eljárással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellátása (a benyújtott tervek ellenőrzése, hiánypótlással, a tervek tervtanácsi véleményezésével kapcsolatos egyeztetési, koordinációs feladatok elvégzése, a benyújtott műszaki dokumentációk, munkarészek ellenőrzése, előzetes szakmai vizsgálata, szakmai vélemény előkészítése).
  • Közreműködés a főépítészi-szakmai konzultációkban (konzultáció lefolytatásában közreműködés, emlékeztetők előkészítése), építésügyi szakmai véleményezést igénylő ügyekben szakmai állásfoglalások elkészítése, előkészítése.
  • Az ÉTDR rendszerben a településképi véleményezések adminisztrálása, közreműködés a tervtanácsok lebonyolításában, adminisztratív feladatainak ellátásában.
  • Tájékoztatás nyújtása a hatályos településtervekről, arculati kézikönyvből, településképi rendeletről, az ingatlanok övezeti besorolásáról, szabályozási határértékeiről, ügyfelek tájékoztatása a feladatköréhez kapcsolódó kérdésekben, telekalakítási és beépítési lehetőségekről és egyéb a feladatkörhöz kapcsolódó kérdésekben.
  • Helyszíni szemlék és hatósági ellenőrzések lefolytatása és hatósági döntések előkészítése, együttműködés szakirodákkal, hatóságokkal, más önkormányzatokkal, társadalmi szervekkel kapcsolattartás a hatóságokkal, tervezőkkel, építtetőkkel.
  • A főépítész szakmai iránymutatása alapján ellátja a településrendezési eszközök, településtervek véleményezését, karbantartását, ügyintézői szinten részt vesz azok megalkotásában, módosításait kezdeményezi, előkészíti.
  • Az E-TÉR alkalmazásban elvégzi a szükséges adminisztratív és eljárási cselekményeket felettesei utasítása alapján.
  • A Főépítészi Irodához tartozó ügyekben, felettesei megbízása alapján, a tisztségviselők nevében válaszlevél-tervezeteket előkészítése, hivatalon belüli megkeresésekre az irodát érintő válaszok megfogalmazása, szakmai tájékoztatások és egyéb dokumentumok (pl. helyszínrajzok, térkép kivágatok) előkészítése.
  • Részvétel az iroda feladatköréhez tartozó, vagy oda utalt egyéb műszaki ügyek megoldásában, előkészítésében, végrehajtásában.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • Egyetem/Főiskolán szerzett szakirányú végzettség a 29/2012. (III.07.) Korm. rendelet 1.sz. melléklet szerint építészmérnöki, településmérnöki vagy azzal egyenértékű végzettség,
  •  Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Kttv. 84 -87. §, valamint 231. § (3)-(4) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása,
  •  Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.

Előnyt jelent

  • Önkormányzati főépítészi irodai vagy településtervezői gyakorlat, jogszabályismeret,
  • kiemelt előnyt jelent a térinformatikai gyakorlat, a digitális térképi állomány szerkesztése vagy felhasználói szintű ismerete.
  • kreativitás, jó kommunikációs képesség és csapatban való gondolkodás,
  • komplex látásmód, önállóság, problémamegoldó képesség,
  • Csepel helyismerete,
  • magyar önkormányzati működés ismerete,
  • közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte,

Amit kínálunk

A közszolgálati jogviszony időtartama, jellege: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései (illetményalap 90 000.-Ft/ cafeteria juttatás bruttó 450 000 Ft/év) az irányadók.

Céginformáció

Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány bemutatása kötelező. A pozíció betöltéséhez szükség lesz az iskolai végzettség okiratának bemutatására az interjú során. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:
A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
A jelentkezés határideje: 2025.10.15.

Az elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Bíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon jelentkezők személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről – indokolás nélkül – e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A felhívást kiíró szerv az álláshirdetés eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!
Az elbírálás határideje: 2025.11.15.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...