sztergom Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
2500 Esztergom, Széchenyi tér 1.
Br.500e – 600e Ft havibér
Feladatok
Általános tájékoztatás, segítségnyújtás az ügyfélszolgálati térben (a Hivatal egészére vonatkozóan).
Nyomtatványok, űrlapok, tájékoztatók átadása vagy letöltési helyének megmutatása,
nyomtatvány kitöltések, elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos segítségnyújtás.
Személyesen hozott írásbeli küldemények, beadványok, igénylések, kérelmek, pályázati anyagok
stb. átvétele, érkeztetése, illetve továbbítása iktatásra vagy az illetékes osztály részére.
Személyesen vagy írásos úton bejelentett közérdekű bejelentések, javaslatok és panaszok
koordinálása, illetve azok továbbítása a szakügyintézők felé, valamint ezek nyomon követése
(nyilvántartása).
Hirdetmények kifüggesztése.
Felvilágosítás nyújtása a Közgyűlés működésével, az önkormányzati képviselők fogadóóráival
kapcsolatban.
Önkormányzati rendeletekkel kapcsolatos általános tájékoztatás.
Elvárások
– Cselekvőképesség
– Magyar állampolgárság
– Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
– Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés
felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú
szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség ,
Egyéb végzettség, Főiskola, középiskola
Hat hónap próbaidő vállalása.
Előnyt jelent
Közigazgatásban szerzett tapasztalat.
– Csapatmunka, együttműködés (ügyfélszolgálati)
– Kommunikáció (ügyfélszolgálati)
– Feladatteljesítés iránti elkötelezettség (ügyfélszolgálati)
– Szakmaiság, szakértelem, szakmai felkészültség, szaktudás
(ügyfélszolgálati)
– Ügyfél-orientáltság (ügyfélszolgálati)
Amit kínálunk
Cafetéria
Ruházati költségtérítés,
Útiköltség térítés stb.
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja a magyarnyelvű fényképes önéletrajzát.










