Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Ügyfélszolgálati vezető

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

profession.hu Kft.

Hibrid • 1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.

Br.1,0M – 1,3M Ft havibér

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati csapatok irányítása, fejlesztése:
    • Vezeted és fejleszted a front office csapatokat (jelenleg 3 különböző csapat), biztosítva, hogy egységes irányok, célok és szemlélet mentén működjenek.
    • Közvetlenül irányítod majd a 3 vezetőt és egy koordinátort, támogatva őket a napi operatív döntésekben, a stratégia megvalósításában, a hosszú távú tervezésben és people management kérdésekben.
    • Felelős leszel az ügyfélélmény javításáért és a folyamatok optimalizálásáért, ügyfélközpontú megközelítéssel.
  • Stratégiai tervezés és implementálás:
    • Meghatározod az ügyfélszolgálati terület stratégiáját, irányokat jelölsz ki és biztosítod azok végrehajtását.
    • Részt veszel a szervezeti szintű projektekben, biztosítva, hogy az ügyfélszolgálati szempontok megfelelően érvényesüljenek.
    • Folyamatosan figyeled az ügyfélszolgálati trendeket, új technológiákat és a bennük rejlő lehetőségeket.
  • Együttműködés és képviselet:
    • Szorosan együttműködsz a társosztályokkal (értékesítés, marketing, termékfejlesztés, pénzügy) közös projektekben, az üzleti célok megvalósítása érdekében.
    • Képviseled az ügyfélszolgálati területet szervezeti szinten, javaslatokat teszel a vezetőség számára, az „ügyfél hangját” erősíted
    • Biztosítod a hatékony információáramlást a csapatok és más divíziók között.
  • Klasszikus vezetői feladatok:
    • Vezetői csapatod fejlesztése: mentorálás, visszajelzések, személyre szabott fejlődési utak, képzési terv meghatározása.
    • Erőforrás-menedzsment: prioritások kezelése, kapacitástervezés és a teljesítmény folyamatos nyomon követése.
    • Teljesítménymutatók meghatározása, visszamérések biztosítása, eredmények nyomonkövetése.

Elvárások

  • Szakmai tapasztalat:
    • Minimum 5 év vezetői tapasztalat, ebből legalább 3 év ügyfélszolgálati területen szerzett gyakorlat.
    • Tapasztalat több csapat irányításában és vezetők irányításában is.
    • Ügyfélszolgálati rendszerek és folyamatok ismerete (pl. CRM, incidens és híváskezelő rendszerek, riporting).
  • Stratégiai szemlélet:
    • Képes vagy komplex folyamatokat, összefüggéseket, hatásokat átlátni és új megvilágításba helyezni, ez alapján hosszú távú célokat meghatározni,
    • Gyorsan reagálsz a változásokra, rugalmas vagy és agilis szemléletű.
  • Kommunikáció és együttműködés:
    • Kiváló kommunikációs készségeid vannak, és eredményesen működsz együtt különböző területek vezetőivel.
    • Asszertív, empatikus, helyzetfüggő kommunikációban van gyakorlatod
    • Középfokú angol nyelvtudás.
  • Vezetői stílus:
    • Emberközpontú, coaching szemléletű vezető, aki támogatja és előmozdítja a csapatok fejlődését.
    • Proaktív, problémamegoldó és ügyfélközpontú gondolkodásmód.

Előnyt jelent

  • Multinacionális környezetben vagy nagyobb ügyfélszolgálati szervezeti egységben szerzett tapasztalat.
  • Felsőfokú végzettség.

Amit kínálunk

  • Komplex fizetési csomag: tapasztalati szinttől függően, bruttó 1.000.000-1.300.000 Ft havi bér, mely alap- és mozgóbérből áll.
  • Béren kívüli juttatások: kockázati egészségbiztosítás, havi nettó 21.000 forint távmunka költségtérítés.
  • Önállóság és felelősség: Egy nemzetközi, piacvezető vállalat háttértámogatásával egy jó ügy mellé állhatsz, és hatással lehetsz emberek életére, jövőjére, ráadásul egy olyan jól strukturált – de nem túlszabályozott – ügyfélszolgálati területen, ahol van mozgástered.
  • Innovatív környezet: Professzionális, lendületes és erős brand képviselete.
  • Csapat: közel 30 fős, elkötelezett csapat, akik kiemelkedő színvonalon szolgálják ki az ügyfeleinket.
  • Karrier lehetőségek: Hosszú távú karrier, folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség, éves képzési keret, előrelépési lehetőség.
  • Rugalmas munkaidő: Heti 2 nap irodai jelenlét.
  • Profession közösség: Támogató, egymásra odafigyelő 200 fős csapat, akik számára nincs lehetetlen. A szakmai élet mellett önszerveződő közös reggelik, belső szakmai meetupok, bulik, csocsó, szülinapi-, évfordulós- és vásárfiás édességekkel megrakott asztalka színesíti a napokat. 🙂

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Játéksarok

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

IT specialist

Melon HR Technology Kft. Budapest, IV. kerület Br.850e - 950e Ft havibér Céginformáció Partnerünk egy ~60 fős, vegyészeti vizsgálatokat végző laboratórium (nem gyártóüzem, munkakörülményeket tekintve átlagos irodának tekinthető). Keresik IT Specialist kollégájukat,...

Cölöpverő

Solar-Rendszerépítő Kft. Magyarország, Ausztria Nettó 650e - 700e Ft havibér Feladatok A rádbízott munkagép kezelése, napi karbantartása Csapatunk új tagjaként feladatod lesz többek között a napelemrendszerek szakszerű építése/szerelése és az ehhez kapcsolódó...

IT BA/tanácsadó

Clarity Consulting Kft. Budapest, Erzsébet királyné útja 29b60% irodai munkavégzés, 40% távmunka 800k – 1.4M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások Üzleti elemzés Dokumentáció készítés Folyamatmodellezés Kockázatkezelés Írásbeli készség Kommunikációs készség...