Aligvárom Kft
2142 Nagytarcsa, Cinkotai út 19.
Br. 570e Ft havi bér
Feladatok
- Rendelések kezelése és adminisztrálása: beérkező rendelések feldolgozása, státuszok frissítése
- E-mailes kommunikáció: vásárlói megkeresések, kérdések, reklamációk kezelése
- Telefonos ügyfélszolgálat: hívások fogadása, nem fogadott hívások visszahívása, ügyfelek tájékoztatása termékekről, rendelésekről, szállítási információkról
- Személyes ügyfélszolgálat: az irodában érkező ügyfelek kiszolgálása, rendelések átadása a raktárnak (áru mozgatása nem szükséges)
- Reklamációkezelés: problémák megoldása ügyfelek és szállítók között, visszaküldési és garanciális ügyek intézése
- Kapcsolattartás szállító cégekkel: szállítások és árufelvételek szervezése, egyeztetés a fuvarozókkal
- Számlázás: számlák kiállítása, számlamódosítások és egyéb adminisztratív feladatok elvégzése
Elvárások
- Kiváló kommunikációs készség (mind írásban, mind szóban)
- Problémamegoldó képesség
- Türelmesség és empátia
- Csapatmunka-képesség
- Pontosság és megbízhatóság
- Számítógépes ismeretek
Előnyt jelent
- Idegen nyelvtudás
- Excel és informatikai ismeretek
- Felsőfokú (BSc) végzettség (gazdasági, kommunikációs vagy kapcsolódó területen)
Amit kínálunk
- Munkaidő: Hétköznap 8:00-16:30
- Családias környezet: Barátságos, támogató légkör, ahol nem csak munkatársak, hanem egy közösség is vagyunk.
- Fejlődési lehetőség: Ha nyitott az új dolgokra, szeretne tanulni és előre lépni, nálunk erre is van lehetőség.
Munkahelyi extrák
- Orvosi felügyelet
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Sikeres és gyorsan növekvő webshopba keresünk ügyfélszolgálatos kollégát, ahol családias, támogató munkahelyet kínálunk. Cégünk folyamatosan bővül, és jelenleg egy modern telephellyel rendelkezünk Nagytarcsán. Célunk, hogy ügyfeleinknek a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsuk.
Jelentkezés módja
A “Jelentkezem” gomb kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!