EUROGREEN-Tiszafa Kft.
Budapest
400 000-500 000 HUF havonta
Teljes munkaköri leírás
Az EUROGREEN hazánk egyik vezető gyepszőnyeg termesztéssel és pázsit ápolással foglalkozó KKV-ja. Hiszünk abban, hogy mindenkinek jár a zöld kert! Fő szakterületünk a prémium minőségű fűmagok és gyeptrágyák értékesítése, valamint a kiváló genetikával rendelkező gyepszőnyeg termesztése.
Most Téged keresünk, ha szeretnél a Shopify platformú kertészeti webshopunk üzemeltetésén dolgozni budapesti irodánkban!
Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz közénk:
- A webshopba bejövő rendelések feldolgozása és a becsomagolt áruk utókövetése
- Szállítandó csomagok regisztrálása és kapcsolattartás a futárszolgálattal
- Személyesen a boltba érkező kiszolgálása, szakmai tanácsadása
- Vevők, érdeklődők segítése és tájékoztatása e-mailben, chaten és telefonon
- Pénztár kezelés: bankterminál, készpénz, pénztárkönyv napi- és havi zárása
- A feldolgozott rendelések számlázásának ellenőrzése
- A feladott csomagok bevételeinek összevezetése a számlákkal (Bankkártyás terminál, SimplePay, GLS utánvét)
- Készletek figyelése a fogyás tekintetében, a webáruházban készlet módosítás
- Webshop adatbázisok, termékadatok kezelése, frissítése
- Havi statisztikák, kimutatások elkészítése
- Alkalmi banki átutalások rögzítése
Fontos tudnod, hogy ez a szerepkör nem csak a kreatív online térben zajlik. A napi rutin része a precíz, nagy odafigyelést igénylő adminisztráció, a pénzügyi adatok pontos egyeztetése és a csúcsszezonban (tavasz/ősz) megnövekedett terhelés kezelése. Cserében a téli időszak teljesen laza, így lesz időd ajándékot venni karácsonyra. 🙂
Ezt várjuk tőled, ha csatlakozni szeretnél:
- A skill-ekben és motivációban hiszünk, nem pedig a végzettségedben. A pozíció betöltéséhez mindkettővel rendelkezned kell.
- Jó hozzáállás: a megoldást keresd, ne pedig a kifogásokat.
- Önfejlesztés: kertészeti- és gyepápolási ismeretek megszerzése szükséges lesz, mely a szakmai tanácsadás alapját képzi majd.
- Kiváló kommunikációs készség
- CsapatTÁRS hozzáállás
- Precizitás
- Eredménycentrikus, lelkes személyiség
- Magabiztos számítástechnikai ismeretek
Előnyt jelent
- Kertészeti végzettség vagy érdeklődési kör
- Ügyfélszolgálaton vagy kereskedelemben szerzett tapasztalat
- Shopify webshop motor ismerete
- Angol és/vagy német nyelvtudás
- Kereskedelmi véna
- Pénzügyi számlázási ismeretek
Mire számíthatsz, ha csatlakozol hozzánk?
- Tiszteletben tartjuk a személyes idődet. A munka-magánélet egyensúlya kulcsfontosságú számunkra. Nem várjuk el, hogy túlhajtsd magad – hiszünk abban, hogy a kiegyensúlyozott élet a legjobb teljesítményhez vezet.
- Egy olyan csapat része lehetsz, ahol tapasztalt szakmai mentor támogat és fejleszt téged nap mint nap. A közös siker érdekében dolgozunk, és hiszünk a jó csapat erejében.
- Profi eszközökkel és kényelmes munkakörnyezettel várunk. Ergonomikus bútorok, modern technológia és világos iroda biztosítja a produktív és egészséges munkavégzést.
- A fizetésed mindig időben érkezik, teljesen bejelentve és átláthatóan. A béredet minden hónap elején, legkésőbb a 10-éig megkapod, így nem kell aggódnod a pénzügyeid miatt.
A munkakezdés részletei:
- újépítésű irodánk és raktárunk Budapesten, Zuglóban található az Öv utcában
- Munkaidő: 40 órás munkarend (hétfőfől – péntekig)
- Kezdés: Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, azonban nem jelent problémát a 30 napos felmondási idő. Ha viszont csak később lenne aktuális a kezdés, az sajnos nem megfelelő számunkra.
Állás típusa: Teljes munkaidő
Fizetés: 400 000,00Ft – 500 000,00Ft havonta