Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Webshop adminisztrátor, értékesítő

EUROGREEN-Tiszafa Kft.
Budapest

400 000-500 000 HUF havonta

Teljes munkaköri leírás

Az EUROGREEN hazánk egyik vezető gyepszőnyeg termesztéssel és pázsit ápolással foglalkozó KKV-ja. Hiszünk abban, hogy mindenkinek jár a zöld kert! Fő szakterületünk a prémium minőségű fűmagok és gyeptrágyák értékesítése, valamint a kiváló genetikával rendelkező gyepszőnyeg termesztése.

Most Téged keresünk, ha szeretnél a Shopify platformú kertészeti webshopunk üzemeltetésén dolgozni budapesti irodánkban!

Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz közénk:

  • A webshopba bejövő rendelések feldolgozása és a becsomagolt áruk utókövetése
  • Szállítandó csomagok regisztrálása és kapcsolattartás a futárszolgálattal
  • Személyesen a boltba érkező kiszolgálása, szakmai tanácsadása
  • Vevők, érdeklődők segítése és tájékoztatása e-mailben, chaten és telefonon
  • Pénztár kezelés: bankterminál, készpénz, pénztárkönyv napi- és havi zárása
  • A feldolgozott rendelések számlázásának ellenőrzése
  • A feladott csomagok bevételeinek összevezetése a számlákkal (Bankkártyás terminál, SimplePay, GLS utánvét)
  • Készletek figyelése a fogyás tekintetében, a webáruházban készlet módosítás
  • Webshop adatbázisok, termékadatok kezelése, frissítése
  • Havi statisztikák, kimutatások elkészítése
  • Alkalmi banki átutalások rögzítése

Fontos tudnod, hogy ez a szerepkör nem csak a kreatív online térben zajlik. A napi rutin része a precíz, nagy odafigyelést igénylő adminisztráció, a pénzügyi adatok pontos egyeztetése és a csúcsszezonban (tavasz/ősz) megnövekedett terhelés kezelése. Cserében a téli időszak teljesen laza, így lesz időd ajándékot venni karácsonyra. 🙂

Ezt várjuk tőled, ha csatlakozni szeretnél:

  • skill-ekben és motivációban hiszünk, nem pedig a végzettségedben. A pozíció betöltéséhez mindkettővel rendelkezned kell.
  • Jó hozzáállás: a megoldást keresd, ne pedig a kifogásokat.
  • Önfejlesztés: kertészeti- és gyepápolási ismeretek megszerzése szükséges lesz, mely a szakmai tanácsadás alapját képzi majd.
  • Kiváló kommunikációs készség
  • CsapatTÁRS hozzáállás
  • Precizitás
  • Eredménycentrikus, lelkes személyiség
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek

Előnyt jelent

  • Kertészeti végzettség vagy érdeklődési kör
  • Ügyfélszolgálaton vagy kereskedelemben szerzett tapasztalat
  • Shopify webshop motor ismerete
  • Angol és/vagy német nyelvtudás
  • Kereskedelmi véna
  • Pénzügyi számlázási ismeretek

Mire számíthatsz, ha csatlakozol hozzánk?

  • Tiszteletben tartjuk a személyes idődet. A munka-magánélet egyensúlya kulcsfontosságú számunkra. Nem várjuk el, hogy túlhajtsd magad – hiszünk abban, hogy a kiegyensúlyozott élet a legjobb teljesítményhez vezet.
  • Egy olyan csapat része lehetsz, ahol tapasztalt szakmai mentor támogat és fejleszt téged nap mint nap. A közös siker érdekében dolgozunk, és hiszünk a jó csapat erejében.
  • Profi eszközökkel és kényelmes munkakörnyezettel várunk. Ergonomikus bútorok, modern technológia és világos iroda biztosítja a produktív és egészséges munkavégzést.
  • fizetésed mindig időben érkezik, teljesen bejelentve és átláthatóan. A béredet minden hónap elején, legkésőbb a 10-éig megkapod, így nem kell aggódnod a pénzügyeid miatt.

A munkakezdés részletei:

  • újépítésű irodánk és raktárunk Budapesten, Zuglóban található az Öv utcában
  • Munkaidő: 40 órás munkarend (hétfőfől – péntekig)
  • Kezdés: Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, azonban nem jelent problémát a 30 napos felmondási idő. Ha viszont csak később lenne aktuális a kezdés, az sajnos nem megfelelő számunkra.

Állás típusa: Teljes munkaidő

Fizetés: 400 000,00Ft – 500 000,00Ft havonta

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...