Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal
1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
Br.419e – 756e Ft havibér
Feladatok
A jelentkező végzettségének megfelelően felel az Önkormányzat kötelező feladatait képező szociális, gyermekjóléti szolgáltatásokat nyújtó intézménnyel és egyéb szolgáltatókkal kapcsolatos fenntartói feladatok elvégzésének előkészítéséért – szakmai, működési, törvényességi ellenőrzés, intézményi alapdokumentumok jóváhagyásának előkészítéséért, szakmai munka értékelések; működési engedélyeztetési eljárások lebonyolításáért; feladata előterjesztések előkészítése; hivatali koordináció az ügyintézési folyamatok során. Közreműködik a szociális, gyermekjóléti ellátásokat érintő döntések, programok, koncepciók, stratégiák kidolgozásában, végrehajtásában, szociális szolgáltatástervezési koncepció és átfogó értékelések készítésében.
Elvárások
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- Egyetem, /Főiskolán szerzett szakképzettség a 29/2012. (III.7.) Kormányrendelet 9. vagy 17. pontjában I. besorolási osztályban meghatározottak szerint (Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, társadalomtudományi, jogi, bölcsészettudományi, orvos és egészségtudományi, hittudományi, pedagógus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen, vagy köznevelés területen szerzett gyakorlat), ,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Kttv. 84-87., valamint 231. § (3)-(4) bekezdésében foglalt együtt alkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása;
- foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.
Előnyt jelent
- szociális, gyermekjóléti ellátórendszer működésének komplex ismerete,
- közigazgatás terén szerzett jártasság.
Amit kínálunk
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az egyéb juttatások tekintetében Budapest Főváros XXI. Ker. Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók (illetményalap 90.000.-Ft/cafeteria juttatás bruttó 450.000 Ft/év).
Jelentkezés módja
Elektronikus úton a „Jelentkezem” gombra kattintva.
A 87/2019. (IV.13.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.
Az elbírálás módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Pályázatelbíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon pályázók személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről – indokolás nélkül – e-mail cím megadása esetén elektronikus formában 2025. 11.15. napjáig kap értesítést. A jelentkezést kiíró szerv az eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány és iskolai végzettség okiratának bemutatása kötelező. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.









