Modern Alarm Kft.
1134 Budapest, Kassák Lajos utca 61.
Nettó 400e – 500e Ft havibér
Feladatok
- Ügyvezető személyi asszisztenciájának ellátása
- Cég munkájának adminisztratív támogatása
- Általános titkársági feladatok: belső- és külső kapcsolattartás írásban és szóban, dokumentumkezelés, adminisztráció
- Aktív részvétel a budapesti üzletünk üzemeltetésének koordinálásában
- Kapcsolattartás a beszállítóinkkal, külkereskedelmi folyamatok menedzselése
- Kapcsolattartás viszonteladóinkkal
- Rendezvények szervezésében és lebonyolításában való közreműködés
Elvárások
- Magabiztos, felhasználói szintű MS Office (Outlook, Excel, Word) ismeretek
- Proaktív, önálló munkavégzés
- Precíz, megbízható és segítőkész
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Rendszerszemlélet
- Jó problémamegoldó képesség
- Csapatjátékos
- Kiváló alkalmazkodó képesség
- Kommunikációs készségű angol nyelvtudás szóban és írásban
Előnyt jelent
- Külkereskedelemben szerzett tapasztalat
- Nyitott, türelmes, optimista kisugárzás
- Lényegre törő, magabiztos, határozott személyiség
- Nagy teherbírás
Amit kínálunk
- Versenyképes bér
- Bejelentett, teljes munkaidős állás hosszútávra
- Összetartó és segítőkész csapat
Céginformáció
Cégünk, a Modern Alarm Kft már 30 éve stabilan működik a biztonságtechnikai szektorban. 2008 óta kibővítettük tevékenységi körünket, és vadászati optikai eszközökkel is foglalkozunk. 2015 óta pedig egy külön üzletágként és boltként működik a cégen belül a dinamikusan fejlődő vadászboltunk is. Jelenlegi csapatunkba keresünk adminisztratív kollégát, aki tudja velünk tartani a tempót, és hasonló elhivatottsággal rendelkezik, mint mi.
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát!









