Fox HR Consulting Kft.
Budapest
80% irodai munkavégzés, 20% távmunka
900k – 950k HUF alkalmazotti havi bruttó + Éves Bónusz: +10%
Elvárások
- Angol (B2)
A mi követelményeink
- Minimum 3–5 év tapasztalat ügyfélszolgálati vezetőként, szervizvezetőként vagy team lead szerepben
- Kiemelkedő kommunikációs és szociális készségek
- Középszintű angol nyelvtudás, elsősorban írásban
- Rendszerszintű, analitikus gondolkodás
- Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy CRM rendszerek használatában (pl. Zendesk, Freshdesk, Salesforce)
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Tapasztalat technológiai vagy IT területen működő vállalatnál
- Többcsatornás ügyféltámogatási rendszer (chat, e-mail, telefon, social media) üzemeltetése
- Folyamat-automatizálási vagy digitális ügyfélélmény-fejlesztési tapasztalat
- Haladó szintű Excel-ismeret
- Diszpécserek és szervizes kollégák irányításában szerzett gyakorlat
Pozíció / projekt rövid leírása
- Versenyképes fizetés és teljesítményalapú bónuszrendszer
- Cafeteria juttatás
- Valódi befolyás a folyamatok alakítására és fejlesztésére
- Modern technológiai háttér, céges notebook és telefon
- Dinamikus, támogató csapat és hosszú távú karrierlehetőség
Napi feladatok
- Az ügyfélszolgálati és szervizcsapat (15–20 fő) szakmai és operatív irányítása
- Ügyfélkommunikációs folyamatok és protokollok kialakítása, fejlesztése
- SLA-k és KPI-k meghatározása, nyomon követése és elemzése
- Riportálás a vezetőség felé, fejlesztési javaslatok készítése
- Ügyfélszolgálati rendszerek (pl. ticketing, Power BI) optimalizálása
- Panaszkezelési stratégia fejlesztése és megvalósítása
- Képzések, tréningek, onboarding folyamatok szervezése
- A területi képviselők munkájának tervezése, koordinálása és ellenőrzése
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 1 nap
Extrák
- Cafeteria










