Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka
1.1M – 2M HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- ITIL
- DevOps
- Kubernetes
- HA
- Magyar
A mi követelményeink
Elvárások
- Többéves tapasztalat Service Manager vagy Operations Manager pozícióban (IT környezetben)
- Magabiztos ismeretek ITIL folyamatokban (tanúsítvány előny)
- Tapasztalat nemzetközi csapatok irányításában
- Alapvető ismeretek DevOps, konténerizált infrastruktúrák (Kubernetes) és felhő/on-prem rendszerek terén
- Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban
- Német nyelvtudás előnyt jelent
Amit kínálunk
- Nemzetközi munkakörnyezet és együttműködés több ország csapataival
- Szakmai fejlődési lehetőség és önállóság a folyamatok formálásában
- Támogató csapat és rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség
Ha érdekel a digitalizáció, szívesen dolgozol komplex projektekben és fontos számodra a szakmai fejlődés – jelentkezz hozzánk Service Managerként!
Pozíció / projekt rövid leírása
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Napi feladatok
- A mobilalkalmazás teljes üzemeltetésének (front-end és back-end) koordinálása
- A magyarországi Operations & 2nd Level Support csapat szakmai irányítása
- A 3rd Level Support csapat (India) munkájának összehangolása
- Szoros együttműködés a DevOps mérnökökkel és az ügyfél képviselőivel
- ITIL-alapú folyamatok kialakítása, dokumentálása és folyamatos fejlesztése
- Incident, Problem és Change Management folyamatok működtetése
- Rendszerteljesítmény és stabilitás felügyelete (OTC és Kubernetes környezetben)
- Kapcsolattartás az ügyféllel és a belső érintett felekkel
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 4 nap
Biztosított eszközök
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: kettő
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Menza
- Kerékpártároló
- Szórakozási zóna
- Zuhanyzó
- Ingyenes parkolás
- Belső képzések
- Belső hack napok
- Modern iroda
- Nincs dress code
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Nemzetközi projektek
- Képzési költségvetés
- Mobiltelefon







