SAUSKA & TÁRSA Kft.
1222 Budapest, Nagytétényi út 32.
Nettó 400e – 450e Ft havibér
Feladatok
- Pénztár kezelés, pénzügyi adminisztrációja vállalatirányítási programban
- Számlák kiállítása
- Vevőrendelések kezelése, nyilvántartása vállalatirányítási programban
- Pénzügyi-számviteli nyilvántartások, elszámolások, riportok elkészítése
- Értékesítés munkájának támogatása,
- Kapcsolattartás üzleti partnerekkel, telefonhívások kezelése,
- Vendégek fogadása, időpontok egyeztetése, nyilvántartása, belső kommunikáció támogatása
- Irodai dokumentumok nyilvántartása, iktatása,
- Munkaügyi folyamatok támogatása,
- Irodai beszerzések koordinálása,
- Közreműködés a hó végi, év végi zárásban, együttműködési a gazdasági irodával;
- Egyéb adminisztratív, irodai ügyintézési feladatok ellátása
Elvárások
- minimum középfokú végzettség
- minimum 2 év szakmai gyakorlat hasonló területen
- megbízható, precíz munkavégzés
- jó kommunikációs képesség
- magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office ismeret (Word, Excel, Outlook).
- komplex gondolkodás
Előnyt jelent
- pénzügy-számviteli végzettség
- angol nyelvtudás
- jövedéki ügyintézői tapasztalat
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!









