Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Pénzügyi munkatárs

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Hammer MS Kft.

Budapest

630k – 720k HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • MS Teams
  • Excel
  • Word
  • Outlook
  • Magyar
  • Angol

A mi követelményeink

Reklámügynökségünk Budapest, III. kerületi munkahelyre PÉNZÜGYI MUNKATÁRS pozícióba keresi az ideális munkatársat

Feladatok

  • Kimenő számla ügyintézése, kezelése, kiállítása, ellenőrzése, valamint a szállítói bejövő számlákat kezelése
  • Banki utalási rendszer kezelése
  • Vevő kintlévőségek és szállítói kötelezettségek nyomon követése
  • Kapcsolattartás külsős partnerekkel: bank, könyvelő, ügyfelek
  • Közreműködik a Társaság pénzügyi feladatainak lebonyolításában
  • Munkaügyek: munkaszerződések és munkavállalók be- és kiléptetésének előkészítése
  • Közreműködés a havi és éves zárásokkal kapcsolatos teendőkben
  • Riportok készítése (cash flow, forecast, projekt kontrolling)
  • Egyéb ad-hoc, pénzügyi adminisztrációval kapcsolatos feladatok

Elvárások

  • Legalább szakirányú felsőfokú iskolai végzettség
  • 3-5 éves munkatapasztalat
  • MS Office magas szintű ismerete, alkalmazása (World, Excel)
  • Pontos és precíz munkavégzés, megbízhatóság
  • Jó kommunikációs készség angolul (írásban és szóban is)
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való együttműködés

Előnyt jelent

  • budapesti lakóhely
  • reklámiparban szerzett tapasztalat
  • környező országok adózási ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • SZÉP kártya juttatás
  • Home Office
  • Teljes munkaidős, bejelentett alkalmazotti munkaviszony
  • Stabil munkahely, hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Nyitott, jó hangulatú csapat
  • Kutyabarát munkahely
  • Rezsitámogatási kedvezmény
  • Medicover Egészségbiztosítás

Fényképes önéletrajzod a hr@hammeragency.eu e-mail címre várjuk.kevesebbet

Napi feladatok

  1. Kimenő számla ügyintézése, kezelése, kiállítása, ellenőrzése, valamint a szállítói bejövő számlákat kezelése
  2. Banki utalási rendszer kezelése
  3. Vevő kintlévőségek és szállítói kötelezettségek nyomon követése
  4. Kapcsolattartás külsős partnerekkel: bank, könyvelő, ügyfelek
  5. Közreműködik a Társaság pénzügyi feladatainak lebonyolításában
  6. Munkaügyek: munkaszerződések és munkavállalók be- és kiléptetésének előkészítése
  7. Közreműködés a havi és éves zárásokkal kapcsolatos teendőkben
  8. Riportok készítése (cash flow, forecast, projekt kontrolling)
  9. Egyéb ad-hoc, pénzügyi adminisztrációval kapcsolatos feladatok

Specifikációk

  • Toborzás nyelvei: magyar
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka heti 4 nap

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Felmondás minta

Felmondás minta

Ha szeretnél hivatalosan és megfelelő formában kilépni a jelenlegi munkahelyedről, egy jól megírt felmondás minta segíthet abban, hogy a folyamat gördülékeny és professzionális legyen. Ebben a bejegyzésben egy letisztult és könnyen alkalmazható felmondás mintát...

10 tipp egy eredményes önéletrajz megírásához

10 tipp egy eredményes önéletrajz megírásához

Egy jó önéletrajz megírása az első lépés álmaid állásának irányába. Enélkül ugyanis már az állásinterjúig sem fogsz eljutni.  Az önéletrajz írás kihívásokkal teli feladat lehet, mivel a munkaadók másodpercek alatt döntik el, hogy ki marad, és ki megy, kinek adnak...