Gramont International Kft.
Budapest
Br.650e – 1,2M Ft havibér + Br.350e – 1,0M Ft havi jutalék
Feladatok
- Hangsúlyosan új ügyfelek aktív felkutatása és megszerzése – intenzív ügyfélszerzési és piacépítési tevékenység irodatechnika és IT megoldások területén.
- Beérkező ajánlatkérések teljes körű menedzsmentje (versenyszféra és államigazgatás) a beszerzési folyamat kezdetétől a szerződés aláírásáig (adminisztratív és szakértői csapat támogatása mellett).
- Felépített, stabil ügyfélkör részére magas szakmaiságú értékesítési tevékenység – tanácsadás, igényfelmérés, megoldásajánlat.
- Közbeszerzések, tender kiírások figyelése, pályázati folyamatok menedzsmentje (melyhez szintén rendelkezésre áll egy felkészült tanácsadói csapat) – projektigények feltérképezése, ajánlatkészítés, ügyfél-kapcsolatok támogatása.
- Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolatépítés, utánkövetés, hosszú távú partneri viszony kialakítása.
Elvárások
- Kiváló kommunikációs stílus és értékesítési képesség – agilis gondolkodás, proaktív hozzáállás.
- legalább két éves, üzletileg eredményes értékesítési tapasztalat.
- Irodatechnikai, és/vagy IT megoldások, és/vagy rendszerintegrátori területen szerzett értékesítési tapasztalat, ismeretek.
- Minimum középfokú végzettség.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
- ’B’ kategóriás jogosítvány.
- Megoldás- és ügyfélorientált gondolkodásmód, pontos ügyfél-igény felismerése, javaslattétel az ajánlatok tartalmára.
Előnyt jelent
- Irodatechnika, irodabútor, IT megoldások, rendszerintegrátori területen szerzett átfogó ismeretek.
- Közbeszerzéses kereskedelemben, tenderekben szerzett tapasztalat.
- Élő kapcsolatrendszer nagyvállalati, államigazgatási ügyfélkörrel.
- Felsőfokú végzettség.
- Középfokú angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
- Dinamikusan bővülő, jelentős méretű ügyfélállomány – versenyszféra és államigazgatási szereplői egyaránt – ahol kiemelten magas az irodatechnika és IT-megoldások iránti érdeklődés.
- Jól tervezhető, stabil alapbér és motiváló jutalékrendszer – valódi lehetőség magas jövedelem elérésére. Az alapbér tekintetében elismerjük a több éves, eredményes értékesítési tapasztalatot.
- Céges autó használat saját célra is, mobiltelefon, laptop, modern eszközpark.
- Hibrid munkavégzés: heti 1-1 nap home office – irodai jelenlét és személyes ügyféltalálkozók mellett.
- Olyan hátteret biztosítunk, ahol profi kollégák, menedzsment és adminisztratív támogatás áll a rendelkezésedre.
- Tiszta, elérhető értékesítési mutatók és hosszú távú, megbízható munkalehetőség – lehetőség egyéni motiváció alapján karrierépítésre.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Stabil és jelentős méretű ügyfélkörrel rendelkező vállalatcsoport vagyunk az irodatechnika és az ITC területén.
Miért csatlakozz hozzánk?
Ha szeretsz lendületesen dolgozni, új piacokat feltérképezni és eredményeket elérni, akkor itt a helyed. Olyan környezetet kínálunk, ahol a teljesítmény értéket kap, a jutalom kézzel fogható – és ahol nemcsak eladod, hanem építed az értéket: ügyfelekkel, megoldásokkal, projektekkel. Ráadásul nem magányos harcosként, hanem szakértőkkel támogatott csapatban dolgozol – modern eszközökkel, versenyképes feltételekkel.









